360-Градуса обратна връзка

1. Кого желаете да оцените?
2. По скала от 1 до 5 оценете Вашия мениджър според следните качества:
МногоДостатъчноУмереноНе многоИзобщо
Отзивчив
Мотивиращ
Ефективен
Надежден
3. Колко професионално се държи Вашият мениджър?
4. Колко често Вашият мениджър ви предлага следните:
Много честоЧестоНеутралноНе много честоИзобщо
Обратна връзка
Обучение
Награда
5. Колко е полезна обратната връзкa от Вашия мениджър?
6. Представянето Ви подобри ли се след обратната връзка от Вашия мениджър?
7. Колко е ефективно убочението предлагано от Вашия мениджър?
8. По скала от 1 до 5 оценете постоянството на Вашия мениджър при следните:
Много постояненПостояненНеутрален4-Не много постоянен5-Непостоянен
Награждаване
Наказване
9. По скала от 1 до 5 оценете колко е ефективен вашият мениджър в процеса на взимане на решения според следните характеристики:
Изключително ефективенЕфективенНеутралноНе много ефективенИзобщо не е ефективен
Разум
Време
Включване на други при взимане на решение
10. До колко са реалистични очакванията на Вашия мениджър?
11. Вашият мениджър ефективно ли използва ресурсите на компанията?
12. По скала от 1 до 5 оценете удовлетвореността си от Вашия мениджър.
  • Много удовлетворен
    • Неудовлетворен
    13. Има ли нещо, което Вашият мениджър може да подобри?
    14. По скала от 1 до 5 оценете Вашия подчинен според следните качества:
    МногоДостаНеутралноНе многоИзобщо
    Трудолюбив
    Ефективен
    Професионалист
    Отговорен
    Отборен играч
    Надежден
    15. Вашият подчинен спазва ли поставените му срокове?
    16. Вашият подчинен поема ли инициатива във всекидневните задачи?
    17. Вашият подчинен отговаря ли бързо на нови запитвания?
    18. По скала от 1 до 5 каква е вероятността Вашият подчинен да вземе участие в:
    Много вероятноВероятноНеутралноНе много вероятноНевероятно
    Тийм билдинг
    Конфликт
    Ново обучение
    Състезание
    19. Колко приспособим е Вашият подчинен?
    20. Колко бързо Вашият подчинен ще се повлияе от промени в средата му?
    21. Доколко Вашият подчинен е запознат с целите на компанията?
    22. Има ли нещо, което Вашият подчинен може да подобри?
    23. По скала от 1 до 5 оценте Вашия колега според следните качества:
    МногоДостаНеутралноНе многоИзобщо
    Работолюбив
    Надежден
    Ефективен
    Точен
    Професионалист
    Отборен играч
    24. Колко добре работи Вашият колега с другите хора в офиса?
    25. Колко добре се справя Вашият колега с клиенти?
    26. По скала от 1 до 5 колко е вероятно Вашият колега да направи следното:
    Много вероятноВероятноНеутралноМалко вероятноНевероятно
    Да признае грешка
    Да помогне на колега
    Да поеме отговорност
    Да си вземе почивка, когато е най-натоварено
    Оставя работата за последния момент
    Да доносничи
    Да влезе в конфликт с колега
    Да натрапва мнението си
    Да пропусне среща
    Да пропусне краен срок
    27. Колко добре комуникира Вашият колега с другите?
    28. Има ли нещо, което Вашият колега може да подобри?
    29. По скала от 1 до 5 какво влияние има Вашият колега на работната Ви среда?
    • Много положително
      • Много негативно