Банкова институция - удовлетвореност на клиентите

1. Каква бе причината за последното посещение на ИМЕ-НА-БАНКА?
2. Взимайки предвид всички продукти и услуги на банката, като цяло колко сте доволни от ИМЕ-НА-БАНКА?
  • Въобще не съм доволен
    • Изключително съм доволен
    3. Каква е вероятността да продължите да използвате ИМЕ-НА-БАНКА?
    • Със сигурност не
      • Със сигурност да
      4. Бихте ли препоръчали ИМЕ-НА-БАНКА на приятел?
      5. При последното Ви посещение в ИМЕ-НА-БАНКА, служителят, който Ви обслужи:
      Категорично съм съгласенСъгласен съмНямам мнениеНе съм съгласенКатегорично не съм съгласен
      Бе запознат с продуктите / услугите на банката
      Се отнесе с Вас като ценен клиент
      Бе учтив и любезен
      Бе експедитивен
      Предложи най-доброто решение за Вашето запитване/проблем
      6. По време на Вашето посещение, служителят предложи ли Ви нови продукти или услуги?
      7. Съгласихте ли се да закупите този продукт или услуга?
      8. Бихте ли желали да оставите допълнителни коментари или препоръки?
      Моля споделете как можем да подобрим нашето обслужване.