1. Как се свързахте с представител на обслужване на клиенти последния път?
2. Колко дълго чакахте преди да разговаряте с представител Обслужване на Клиенти?
3. Какво се случи по време на разговора с представител Обслужване на Клиенти ?
4. Кое най-точно описва резултата от разговора с представителя?
5. По скала от 1 до 5, доколко сте съгласни със следните качества на представителя на облуждване на клиенти
Изключително съгласен | Съгласен | Средно | Несъгласен | Изключително несъгласен | |
---|---|---|---|---|---|
Търпелив | |||||
Ентусиазиран | |||||
Слуша внимателно | |||||
Приятелски настроен | |||||
Сериозен | |||||
Внимателен |
6. Беше ли разрешен Вашият проблем?
7. Ако все още имете проблем, дайте ни още един шанс да го оправим. Попълнете следната информация и представител от Обслужване на Клиенти ще се свърже с Вас.
Име
Телефон
E-mail