1. * Колко често ползвате услугите, предоставяни от Министерството на регионалното развитие и благоустройството?
2. * Лесно се намира информация за услуги, извършвани от Министерството на регионалното развитие и благоустройството:
3. * Предоставената информация (табло за обявления, табели, интернет, формуляри за заявление) е ясна и лесно разбираема:
4. * Как оценявате качеството на обслужване от служителите в Центъра за административно обслужване?
5. * За колко време бяхте обслужен/а от служителите в Центъра за административно обслужване?
6. * Спазват ли се законовите срокове за предоставяне на административните услуги, извършвани от Министерството на регионалното развитие и благоустройството?
7. * Бил/а ли сте свидетел на корупционна проява на служители от Министерството на регионалното развитие и благоустройството?
8. * Какви препоръки бихте дали за подобряване на административното обслужване в нашата администрация?