Многопрофилни абонаменти позволяват на различни отдели да правят независими проучвания в една организация

Различни проучвания, независими едно от друго и реализирани от съвсем различни отдели в дадена организация, но в рамките на един-единствен абонамент са вече достъпни в Survey.bg. Така с един абонамент могат да се създадат множество профили за провеждане на проучвания – за екипите по маркетинг, човешки ресурси, продажби и др. Всеки от тях може да […]

Интересни факти от анкети

24% от работещите твърдят, че ако могат биха уволнили шефа си. Независимо от факта, че 77% от хората ходят в магазина с предварително подготвен списък, половината от покупките, които правят са импулсивни. Супермаркетите отбелязват огромни продажби на почти всичко, което се намира в зоната на касите. Хората са разделени приблизително наполовина на ранни птици и […]

Имена на фирми и марки вече могат да се вграждат в линковете на уеб-проучванията

Имената на фирми и марки вече могат да бъдат вграждани в самите активни връзки (линкове) на уеб-базираните проучвания, реализирани чрез Survey.bg. По този начин те ще изглеждат пред респондентите така, сякаш организацията е разработила и внедрила собствен софтуер за проучвания, за да поддържа жива връзка със своите потребители. Клиентите са скъпи за всяка уважаваща себе […]

Survey.bg въвежда проучвания чрез имейл – за изследване на ясно таргетирана аудитория

Възможност за провеждане на уеб-базирани проучвания чрез изпращането им по имейл въведе Survey.bg от началото на 2014 година. Основно предимство на този вид изследвания е достъпът до съвсем конкретна, ясно таргетирана аудитория – например служителите в дадена компания или потребителите на конкретен продукт. За разлика от обичайните уеб-базирани анкетни карти, при проучванията, изпращани по електронна […]