Имена на фирми и марки вече могат да се вграждат в линковете на уеб-проучванията

Имената на фирми и марки вече могат да бъдат вграждани в самите активни връзки (линкове) на уеб-базираните проучвания, реализирани чрез Survey.bg. По този начин те ще изглеждат пред респондентите така, сякаш организацията е разработила и внедрила собствен софтуер за проучвания, за да поддържа жива връзка със своите потребители.

Клиентите са скъпи за всяка уважаваща себе си фирма и не е случайно, че всяка компания се старае постоянно да ги уверява в това колко специални са за нея. За тази цел е създадена възможността линкът да се „брендира“ (тоест, в него да се вгради марка или име). Така линкът, който респондентите получават за дадено проучване, ще носи името на фирмата или продукта, с който е свързано проучването. Ползата от това е във факта, че проучването идва при респондентите „от името“ на конкретната фирма, марка или продукт. Това затвърждава у тях усещането, че тази фирма или марка държи на живата връзка с тях – форма на уважение, който потребителите заслужават да получат.

Опри „брендиране на линк“, ако приемем хипотетично, че фирмата-изследовател се казва „358“ ООД, то брендираните линкове биха изглеждали като survey.bg/s/358 или пък като 358.survey.bg/my-survey.

Тази нова функционалност позволява внасянето на собствен имидж в активната връзка, която ще бъде изпратена до потребителите. Освен израза на уважение към потребителите предимствата на този подход включват:

  • по-смислено изписване на линковете
  • по-лесно запомняне сред потребителите
  • по-лесно асоцииране с темата на проучването

Функцията за брендиране позволява проучванията да бъдат вписани изцяло в рамките на корпоративните стратегии за визия и разпознаваемост, които много предприятия прилагат стриктно в днешно време. По своята същност изглежда така, сякаш фирмата е разработила собствен софтуер за проучвания.

В съчетание с възможностите за вграждане на корпоративно лого и избор на собствена цветова схема, новата функционалност позволява всяко проучване да комуникира пълноценно идентичността на фирмата или марката, която проучването касае.

За потребителите с по-добри технологични възможности е възможно и да се променя и CSS кодът на анкетата. Това би могло да предостави допълнителна гъвкавост в дизайна на проучването.

Функцията брендиране на линк е част от „Златния“ абонаментен план на Survey.bg (вижте нашите абонаментни планове). Всеки потребител със „Златен“ план получава по едно запазено име за брендиране на активните връзки в своите проучвания.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.