Каква информация можем да съберем участниците в събитие чрез уеб-анкети?

Потънал в трескава подготовка на следващото събитие, енергично планиране и координиране на хиляди детайли, всеки организатор на форуми и мероприятия разчита на обратната връзка като безценен помощник за вземане на своите решения. Факт е, че всяко събитие е различно и неговата специфика определя какви нагласи на участниците е важно да се следят. Все пак има […]

Уеб-базирани проучвания за организиране и оценка на форуми и събития

За фирмите и специалистите, които се занимават с организиране на събития, обратната връзка е повече от критична – тя е жизненоважна за тях! От задоволството на участниците в един форум зависи дали ще има отново подобно събитие, а и дали ще има изобщо следващи събития на организацията. Всеки, който е ходил на конференция или семинар, […]

Как работи геймификацията в пазарните проучвания

Както вече стана дума в „Геймификацията – как да накараме респондентите да ни казват повече, отколкото очакваме “, игрите имат свойството да преобразяват всяка скучна и досадна работа в забавление. Методите на геймификацията помагат на изследователите да изкопчат неподправените, истински, първични емоции на своите респонденти – при това с лекота и без чувство за нахлуване […]

Пазарни проучвания в дигиталната eра

Маркетинговите проучвания винаги са били неизменна и важна част в света на бизнеса. Oт подготовката за пускане на нов продукт до установяване на всеки потребителски каприз на пазара на дадена стока, изследванията са „очите и ушите” на маркетинговия отдел. Основен способ на маркетинговите проучвания е комуникирането с хора, които купуват или биха купили даден продукт […]

Как можем постоянно да „слушаме“ обратната връзка от потребителите си?

“Удовлетворението на потребителя няма никаква стойност. Лоялността на потребителя е безценна!“ Така е казал маркетинговият специалист Джефри Гитомер, автор на някои от най-успешните наръчници в областта на маркетинга. Но едното, в крайна сметка, стъпва на другото. И самият Гитомер е убеден, че единственият начин да се постигне и поддържа лоялността на потребителите е постоянно да […]

Пазарно проучване с инструментите на интернет – бързо, гъвкаво и разбираемо

Интернет проучванията са едни от най-ефективните инструменти за изследвания за целите на маркетинга. Те се радват на няколко несравними предимства: спестяват време (и пари), защото не изискват намесата на трети човек – анкетьор, и не налагат изчакване, докато пристигнат всички анкетни карти; дават директни отговори, неповлияни от потенциалния анкетьор – искрени и непресторени; лесни са […]

7 приложения на онлайн проучванията като инструмент за по-успешен маркетинг

Само тази компания, чиято работа не е свързана с предлагането на продукти или услуги на клиенти, не се интересува дали потребителите са доволни, дали не биха искали отново да са и клиенти, а и ако не искат – защо. Технологиите на интернет средата дават възможност бързо и ефективно да изследваме отношението на потребителите и техните […]

Колко струват изгубените клиенти

Несъмнено един от най-големите проблеми на компаниите е текучеството на клиенти. И не случайно все повече представители на големи и малки бизнеси обръщат все повече внимание на причините вече спечелените клиенти да бъдат изгубени. Има няколко основни стъпки, които биха могли да намалят бягството на клиентите. Измерване степента на задържане на клиенти. Например за доставчик […]